Skadad häst :(

Usch ja, inte roligt alls!
Har ju varit ledig idag, så mjukstartade dagen med en långrunda med Pluto - sen blev det lite slöande framför tvn.. Lyckades övertala älsklingen att vi skulle kolla på Arn - tempelriddaren, som han inte sett ännu.. Han verkade inte jättefokuserad på filmen utan låg mest o var jobbig :P
Arnarnarnarnarnarn.. Ungefär så lät han, hehe...

Sen när klockan var två så var det dags att sätta sig i lilla pärlan o brumma ut till de tre odjuren :)
När vi väl tagit in dem o skulle börja rykta så upptäcker jag ett öppet sår på Atlas högerbak.. På insidan t o m - bara för att komplicera det ytterligare!! Attans bananer!! Var ju bara att springa o hämta telefonen o ringa till A-S så att hon fick veta vad som hänt.. Sen var Janni snäll o hjälpte mig att tvätta av såret o så..

Blev givetvis ingen ridning för mig - o har jag otur så måste han vila x antal dagar nu :(
Så jävla typiskt när jag precis börjat få igång honom!!  Men stannade kvar iaf o kollade när Janni höll lektion för Jessi o Grålle... De var superduktiga!

Sitter här o håller på att kludda med designen till bloggen - det är ju en hel djungel!!
Blev lite inspirerad av Lina till att ta tag i det..

Nähä.. Ska slänga i mig en macka innan det är dags att köra ut till stallet igen.. Har lovat att hjälpa till att hålla honom när A-S ska lägga om benet.. Får se hur det går...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0