Solig onsdag :)

Jaha.. Vad ska man säga? Är ledig idag o det känns hur konstigt som helst! Tror inte jag har varit ledig en onsdag sen jag började jobba här... Hmmm... Men jobbar ju i helgen så det var väl därför...
Idag har man hunnit med en långrunda med hunden, besök hos världens sötaste unge A och sen även en sväng nerom maxi för att älsklingen skulle köpa nya nhl-spelet - jippie.. Not!
Men, men.. Tycker han att det är roligt så får han väl lägga pengar på det.. Jag köpte lite nytt smink, de har ju byggt om o det blir jättefint tycker jag :)
Inte för att man är där så ofta - tycker det är rätt tråkigt att gå i affärer när man själv jobbar i en..

Aja, älsklingen sitter i alla fall o spelar lite nu o hans bror är med här inne.. Så jag sitter o kollar lite på ikeas hemsida :) Ska köpa nått skåp till badrummet här uppe - för jag vill dra ner det fula väggskåpet vi har, men behöver ju förvaringen.. Sen är det så dumt för den toan är ju så liten..! Kunde inte den andra toan varit här uppe?! Den är stor o bra.. Men men.. Lutar åt att det blir typ nån Benno cd-pelare som får hänga med hem.. Smal o bra :)
Men hinner väl ångra mig tusen ggr om det med.. Hade velat ha nån ny spegel med, får se om man lyckas hitta det...

Nähä.. Ska dra ut i det fina vädret!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0