Torsdag <3

Alltså enligt min mening så finns det ingen skönare dag än torsdagen :)
Det är precis innan helgen börjar o jag är alltid ledig! Kan det vara bättre..?
Har haft en bra dag idag med :)
Började lite segt med sovmorgon o lite mys med älsklingen :)
Sen när han började jobba så stack jag ut till hästen o jag o Jessi red
"lektion" för Janni :) Himla roligt faktiskt! Så snällt av henne att vilja hjälpa oss :)
Även om det var rätt lugnt så lär jag nog ha träningsvärk i o m att man inte använder
vissa muskelgrupper speciellt ofta :S

Sen fick jag köra min käre syster till affären för hon hade glömt att hon skulle handla..
Ovanligt.. Inte!
Efter det passade jag på att sno mammas o pappas uppfart o städade min bil :)
Pärlan ska till besiktningen i morgon - o jag hoppas hon går igenom..

Efter det var klockan närmare fem och det var bara att snöra på sig promenadskorna
för att ta ut Pluto på en liten sväng :)
Gick norra bergönsrundan och lyckades givetvis träffa på P där :)
Stod o samtalade med honom en bra stund innan man lyckades dra sig därifrån :)
Men riktigt trevligt var det :)

Sen var det ju bara att hoppa in i duschen o börja laga lite mat :)
Kom på att jag inte ätit nått idag - inte bra alls!

I helgen blir det fest.. Allt verkar ha löst sig nu :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0