Utbildning :)

Jaha... Då har man kommit ett steg närmre till att bli en liten ICA-Stig :) Har varit på en ICA-utbildning
inom StorOffice om det säger er nått? Detta innebär att jag har suttit en HEL dag med min käre
chef inne i växjö o knåpat på en dator och försökt lära med en massa viktiga saker :)
Hoppas att jag kommer ihåg allt när jag ska använda det i praktiken bara..
Imorgon är det dags för ny utbildning :) Återigen en HEL dag med chefen..
Men denna gånden är det en fortsättningskurs på AOB, så den ska bli riktigt rolig att gå :)

Hoppas bara att jag inte blir för lik ICA-Stig.. Vad tror ni? Några likheter än;



(jag är till vänster :P....haha)
Detta är för övrigt en bild på mig i den nya frillan :) Riktigt nöjd faktiskt! 


Dagen försvann väldigt fort idag känner jag.. Var ju iväg på utbildningen mellan typ
halv åtta o sex.. Så var ju typ inte hemma mer än i en halvtimma innan det var
dags för gympan :)
Lyckades lura med mig L så jag fick iaf lite sällskap :)
O det var nått fel på ventliationen så jag var alldeles genomsvett efter.. haha..
Sen var det bara att ställa in cyklen o ta med hunden ut på en liten kvällsrunda..
När jag väl kommit hem var klockan halv nio o då fick jag slänga in några
mackor i ugnen o göra varma mackor :) mumms..

Nu är jag nyduschad o tror att jag ska bege mig till tvn...

J har förörvrigt fått ut sin häst till mitt stall - så nu har jag nästan bott i stallet :)
Roligt :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0