Dagarna går för fort!

Känns som om tiden bara rullar iväg ju :(
Hann iaf med att dammsuga medans älsklingen spelade innebandy, sen la jag mig ute på altanen för solen hade kommit fram och jag behövde lata mig lite kände jag :)
Så medans jag låg där så hade jag en litet bebis i magen som höll på med yoga eller nått i magen - och då ser jag att farmor är ute så jag ropar henne till mig.. O då får hon äntligen känna sitt barnbarns första spark :)
Så mysigt!
Så nu har Tony, mamma, siss, Lina o Tonys mamma känt knytet.. :)

O fler lär det ju bli!

Nähä.. Ska ta och plocka lite innan det är dags för sängen - är så kvällstrött! Men sen vaknar man ju halv sex om morgonen bara för det.. Suck..
Aja, jobbar mellan 10-18 imorgon.. Fick min tid bytt från 8-13 :( Bläääää.. Tre heldagar på rad bara för det..
Men men.. Har inte så mkt jag kan göra hemma nu, mer än att vänta på flyttdags så det är lika bra att vara o jobba o tjäna pengar.. De lär behövas sen :)
Typ tio veckor kvar på jobbet! Tiden går för fort! Vill ju hinna njuta mer med knytet i magen..
Bara för att jag har världens bästa hund ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0