De första sakerna till knytet :)

Japp.. Då har man köpt de första sakerna till knytet i magen :)
Är inga stora saker - men är ändå en speciell känsla.. Vet inte när de flesta börjar köpa saker, men jag är i vecka 25 o tycker nästan att det är för tidigt.. För på nått sätt så känns det så himla overkligt att om 15 veckor har vi ett litet mirakel hos oss.. :)
Är nästan så att man blir tårögd.. :)

Magen v.25 (24+3).. Lite dålig bild men ni får stå ut.. Ny kamera är på G :)

Aja.. Sakerna jag införskaffat är iaf en skötväska och lite leksaker - var nämligen nere i Osby på deras outlet, så man hittade lite saker på BRIO.. Vagnarna var det ett sånt drag efter att jag inte ens gav mig in  i den kampen..
Har dessutom fixat en begagnadvagn nu på eftermiddagen - o det känns kalas! Den gick in i bilen åt det hållet som jag ville, samt att den är lätt att köra på grusvägarna hemmavid :)
Känns bra :) Har sparat in några kr nu när man är i flytttagen.. O vi bestämde det att det är bättre att man lägger lite mer på vagnen som man kommer att byta till sen när bebisen är 1år kanske.. För då ska den ändå hålla lite längre.. Så är nöjd :)

När jag var i väg med Camilla i Osby så hade vi ett helt gäng här hemma som hjälpte oss att flytta förrådet till nya huset - så nu är här tomt ute i förrådet.. Bara möblerna kvar till nästnästa helg då flyttlasset går på riktigt :)
Längtar så!!

Aja.. Ska ut o lägga mig o päsa med en bok tänkte jag.. Sov inte mkt i natt pga av en satans förkylning så det kan ju hända att man tuppar av en stund med..

Älsklingen är på fotboll i liatorp - men orkade inte åka med..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0