Hemma igen!

Då var man hemma efter en underbar weekend i Barcelona :)
Tyvärr hade vi inte speciell tur med vädret - men det stoppade oss inte..
Vi hann med en hel massa turistiga saker, trots det mulna vädret..
Och sen när det blev alldeles för dåligt så passade vi på att ta en heldag med  shopping :)
Nu handlade inte jag så mkt då i o m att man är i en tillväxtfas just nu ;) Men var med som
personlig rådgivare till Lina & Jessi - nog så trevligt!
Sen så var vi även o kollade på Barcelona på Camp Nou - vilken upplevelse!

Aja.. Har en massa saker jag skulle berättat - men är helt slut efter att varit på resande fot sen 5 i morse..

Imorgon blir det jobb till 19 - sen me&i party hemma hos Camilla tillsammans med Emma.. :)
Kanske hittar något fint till knytet - det blir i så fall det första jag handlar.. Aja.. Får la se..

Nu står älsklingen har o stämpar o vill kolla sin mail innan det är dags att soooooova!!
Gud vad skönt med sin egen säng, o framför allt att slippa allt oljud.. Jag ska aldrig bo i en storstad!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0