Ny vecka..

Gick ju sådär för HV igår :( Johan Davidsson är ju min stor favorit - men t o m jag tycker att de kanske borde bänka honom när han bara kan gå på halvfart.. Fattar väl att det är svårt att stä jämte när man vill så mkt - men kanske ändå är det bästa..? För övrigt fattar jag inte varför Louma får så mkt speltid.. Det roliga är att varken jag eller Tony tycker att han är en toppspelare.. Antingen är han hur jäkla bra som helst - eller så suger han! Han har liksom ingen mellannivå..? Hmmm.. O sen håller alla honom bakom ryggen.. Typ som kommentatorerna på femman igår, när han gjorde misstag så sa de bara : "Ja, men han har ju så mkt istid så det är ju inte konstigt att han missar ibland" Men det konstiga är när han missar HELA TIDEN! Dra ner istiden på honom o låt han spela lagom mkt så han kanske orkar med att spela toppenbra HELA TIDEN :)
Bara lite tips från coachen ;P

Idag har man då jobbat mellan 8-16, sköna tider det ;) Sen så tvättade jag bilen när jag kom hem. Usch  vad smutsig den var - men nu är hon ren igen pärlan!
Sen blev det promenad med hunden, mat o nu har man hamnat här.. Ska in o kolla på Nytt Läge - så orkar inte skriva så mkt..

Får se hur mkt man hinner uppdatera innan vi åker om två dagar.. Jobbar två långa dagar med.. :(

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Saga

Hittade dig via familjeliv och tänkte att jag lämnar ett avtryck här :-)



Hälsningar Saga (Minisaga på familjeliv)

2009-04-07 @ 18:35:40
URL: http://mammasaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0