Sol sol sol :)

Japp, det har då varit kanonväder hela helgen! Så skönt så..
Fredagen var ganska lugn.. Grillade lite med svärmor, Marcus, Morgan, Sofia o Jonathan - sen gick vi ner till mina föräldrar och satt o pratade med dem o åt kladdkaka :)
Var väl hemma runt 22 o det var rätt lagom för vi skulle båda upp o jobba på lördagen..
Själv jobbade man bara till 14, medans älsklingen jobbade dygn :(
Efter att jag slutat så tog jag svärmor med mig bort till en outletbutik som hade öppet denna helgen en bit här ifrån.. Hittade några mjukisbyxor till mig :) Gött! O även ett par t-shirtar till älsklingen.. Så kände mig rätt nöjd med den inhandlingen...
Sen så åt jag o svärmor lite lunch och medans vi sitter o äter så kommer Marcus, Helen, Anne o Jösse(?) tillbaka från Älmhult där de varit o övningskört samt handlat.. Så blev man bjuden hem till dem på lite mat på kvällen..
Åkte dit vid sextiden.. Satt ute o åt hemmalagad pizza :) Mums!
Sen när solen gått ner så parkerade vi oss i källaren och sjöng singstar istället ;) Himlans trevligt..
Efter några timmar där nere blev det sedan dax för lite dessert - o en himla massa skratt efter en del samtalsämnen som jag inte tänker återberätta här.. -men bla om orgasmer - då kanske ni kan ha en aning ;P
Var iaf hur kul som helst! Länge sen jag skrattade så mkt.. Stackars bebisen i magen sov gott.. :)

Idag har man då gått en långrunda med mamma o pappa. Sen körde jag o älsklingen ut till Camilla, Mattias o Arvid o var där i två timmar o bara pratade en massa skit :)

Min vattentokiga hund :) Bilden är från i somras i karlshamn...

Sen åkte vi hem o duschade av hunden innan det var dags för Tony att spela lite innebandy.. Jag själv kunde inte hålla mig lugn - utan jag städade ur det sista förrådet o tog ner de sista tavlorna.. - Så nu är det bara att flytta!
Sen efter en liten matbit och tupplur :), så sitter man då här.. Här duschat och är så där lagom trött som man ska vara när klockan är 19.. Så ska se vad jag ska hitta på nu.. Gossip Girl kanske?

Jobbar tre långa dagar nu o sen flyttar vi förhoppningsvis på min systers födelsedag :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0