Soooooool :)

Oj, vad skönt det har varit med en ledig helg! Igår tillbringade vi nästan hela dagen nere hos mina föräldrar där vi grillade o de städade på tomten :) Inte så mkt idé för oss att göra något sånt här hemma då vi flyttar om mindre än en månad!
Håller på att längta ihjäl mig! Mormor var nere över helgen hos mamma o pappa med så vi körde ut en runda till min blivande bostad o visade henne o siss - de tyckte det verkade kanon! Hade ju inga nycklar o de som bor där nu verkade inte vara hemma (hade nog inte vågat ringa på o störa, så det var bra!) så det blev att stanna o kolla utsidan bara :)
Har en massa nya ideér med tomten o så.. Men det får la bli till nästa år - denna sommaren får extratomten vara lite vildvuxen tror jag allt :)
Sen slökollade vi lite på Robinsson innan bägge däckade vid tvn.. Så en lugn kväll var det :)


Var hos BM i fredags med.. Allt verkade ok, så det känns skönt! Hade inte gått upp så mkt i vikt än - men det var inget att oroa sig för sa hon..

Nähä.. Ner o se om älsklingen är klar med att byta däck på grannens bil så att vi kan åka o våldgästa Mattias, Camilla o A lite kanske :) Träffar ju inte han på över en vecka annars i o m att vi åker till Barcelona på natten mellan
onsdag/torsdag...

Sitter o kollar runt på barnvagnar med.. Suck vilken djungel! Någon som har några tips? Ska vara en som är lätt att fälla ihop, inte alldeles för stor - för hunden ska helst få plats i bagageutrymmet o säker!! Aja.. tips är välkomna..


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0