1 dag till BF :)

Imorgon är då dagen vi laddat för i snart 9månaders tid här :)
Vet att sannolikheten inte är så stor att man får just det datumet - men jag kan lova er att det ändå är nått speciellt med den dagen (förutom att Camilla fyller år ;) )!!

Inatt sov jag så otroligt dåligt så ni anar inte!! Men men.. Det får man väl ta.. Låg o drog oss till klockan var halv tio innan älsklingen knatade ut en morgonrunda med hunden o jag låg kvar o gottade mig :)
Sen efter lite frukost så begav vi oss in till Älmhult för att fixa lite födelsedagspresenter o saker till vår groventré från IKEA..
Marcus hängde med som lite sällskap med - men stackarn fick mest bära saker ;) Haha.. Sorry..

Sen när vi släppt av honom hemma o själv kommit hem, så fixade vi iordning en liten lätt lunch med lax o potatismos :) Mumms!! Efter det började älsklingen skruva ihop byrån vi köpt med oss hem medans jag städade av här hemma..
Blev en ordentlig storstädning så nu luktar här grönsåpa ska ni veta ;)

Är riktigt nöjd med byrån med.. Är en sån lite lägre som man kan sitta på när man tar på sig skor o så.. Rätt bra förvaring med.. Så ska köpa nått skoställ med så är det klart :) Ska ju som sagt ha barnvagnen o det där nere i källaren så man kommer ju att använda groventrén mkt mer än vi gör nu..


Älsklingen för nån vecka sen.. Ser ni vilken snygg färg det var ;)


Ser ni skillnaden :) Tänk vad lite färg kan göra :)


O här ser ni den fina bänken älsklingen skruvat ihop idag :)

Ska upp nån tavla o ljuslykta o sen lite vit färg på dörrar o fönster - sen är nog jag nöjd!
Till vänster om dörren kommer barnvagnen att stå sen..
O vedhögen ni ser på de andra bilderna är bakomryggen på en när man tar detta kortet.. Så ni förstår hur rummet ser ut.. :)

Så som ni märker har vi varit hyffsat flitiga idag.. Men nu blir det inte mkt mer gjort idag..
Jag tänkte slänga mig på soffan o älsklingen skulle spela lite på datorn.. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

Imorgon ska vi fira Camilla :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0