3dagar kvar..

Tidigt lördagmorgon o här sitter jag.. Hmm.. Vet inte varför men kunde inte sova nu..
Somnade iofs strax innan elva igår - så det kan ju vara därför ;)
Var ju nere hos päronen en sväng o åt lite kräftor o västerbottenostpaj - som Dill gjort (gott!), men både jag o älsklingen var så trötta (läs griniga :P) så vi åkte hem vid tio, medan de andra satt kvar o spelade spel..
Nu vaknade visst älsklingen med!! Oj oj oj.. :)
Sällskap.. Det är lite ovanligt..

Nähä.. Idag ska vi nog inte göra så där mkt speciellt.. Tvätta o dona så man har det klart nu när bebis kan komma när som :)

Lite frukost kanske :)

3dagar till BF o nu får jag allt acceptera att det blir ett litet augustibarn iaf ;) Sa från första början att jag inte trodde det o när det började hända saker förra helgen trodde jag ju att jag skulle få rätt.. Men tjiii fick jag ;)
Spelar ju ingen roll alls.. Men det bara kändes som ett julibarn..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0