Agnes <3

Ja, efter 15 timmars värkar och sen ett akut kejsarsnitt, så föddes vår underbara lilla dotter Agnes klockan 17.01 20090807 :)
3340gram och 50cm lång = världens finaste <3

Det går inte med ord att beskriva hur underbart lycklig jag är just nu!
Skriver någon annan gång om förlossningen då det känns som om både jag o Tony måste bearbeta det som hände lite.. Var klart det läskigaste jag varit med om - men jag hade gjort om det en miljonggr för hennes skull!

Bjuder på lite ögongodis;

En trött liten Agnes <3

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan o mysa med min lilla familj :)
Får se hur mkt jag orkar uppdatera här..

Tack för all omtanke!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin och Tilda

Hon är ju helt underbart söt lilla Agnes!

Va skönt att ni är hemma nu och hoppas allt är bra med er!

Vi får ta en träff när allt har lagt sig lite så våra snäckor får mysa lite=)!

Ha det fint!

Massor med kramar Malin och Tilda

2009-08-12 @ 13:47:59
Postat av: Ela

Hej vännen!.. Gud vad söt lilla Agnes är!!

Hoppas du piggnar till snabbt!!

Tänker på dig!!.. Lycka till med ALLT..



Bamse-kramar från oss!!

2009-08-12 @ 16:52:34
URL: http://elarecur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0