BF+2 och träff med BM

Jaha, då har man gått två dagar över.. Hmm.. Känns fortfarande så overkligt att det är den 6augustui - så jag har inte fattat att det redan varit den 4.. :S Hahah.. Smart ;)
Nä, men vart tog sommaren vägen liksom!
Måste vara för att vi har flyttat o så - för annars brukar det ju gå liiite lågsammare.... Eller?!
Jag har ju ändå varit hemma nån månad nu, men det känns det verkligen inte som!

Aja.. Idag ska vi ner till barnmorskan vid 14, vi får se vad hon säger.. Dröjer nog ett par dagar till det händer nått..
Älsklingen är ute o målar dörren o jag har precis gått upp :)
Var trött som attan när jag vaknade - men har sovit heeeela natten :) Gott det!

Nähä.. Ut med vovven kanske?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Maja Lundberg

Grattis malin till den lilla tösen =)

2009-08-08 @ 10:44:29
Postat av: Ela

Grattis gumman!! Ska bli så kul o sen henne sen!..



Puss o Kram på er!!

2009-08-09 @ 11:50:26
Postat av: Jannica

Åhh grattis till lilla Agnes :)

2009-08-09 @ 16:21:55
Postat av: Camilla

Grattis till lilla Agnes! Längtar redan tills man får se lilla underverket! :D

2009-08-10 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0