BVC

Idag var vi inne med snäckan hos BVC första gången :) Vanligtvis så har de hembesök, men just denna veckan hade det kört ihop sig o vi ville inte vänta till tisdag innan de kom då hon gått ner rätt mkt de dagarna vi låg inne på BB..
Så vi var rätt nervösa innan vi kom dit - men allt var kanon! Hon hade nästan gått upp till födslovikt :) Så hon väger 3310gram o sen hade hon växt 1cm så hon är 51cm lång :)

Efter det så hängde Marcus med oss hem o tog det lugnt o tvättade bilar o lite sånt, medan jag o snäckan låg o vilade på soffan..

Sen hann vi även med att få lite besök av kusin Jonathan, farbror Morgan o hans Sofia :) Trevligt, trevligt :)
Igår var Britt, Marcus, Camilla, Mattias o kusin Arvid här en sväng på kvällen o fikade.. O dagen innan dess så var min familj här nån timme.. Man orkar inte mkt mer o vi har sagt att det blir familjen i första hand som får komma.. Alla andra får vänta till vi hittat rutiner o orkar med :)

Svängde dock inom jobbet en runda idag då vi varit på BVC.. Hade väl inte tänkt köra dit o visa henne så tidigt, men när vi hade vägarna förbi så blev det så :) O alla verkar tycka att hon var helt bedårande :) Det gör jag med!!

Nähä.. Lägga mig o mysa med henne på soffan, älsklingen skulle visst ut med hunden en runda.. Sen blir det bara myskväll = perfekt!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart vi tyckte att hon var bedårande, sjukt söt! Ser ut som en liten docka med detta långa, mörka hår...! :)

2009-08-16 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0