Duktiga jag ;)

Känns som om jag hunnit med en hel del idag fast klockan bara är 10 :) Men det är väl för att man vänder lite på dygnet när man är uppe på nätterna o ammar o så.. Fast konstigt nog är man inte trött - jag har bara dålig tidsuppfattning :) För om jag hade gissat vad klockan var nu så hade jag lätt gissat på att den var runt 15 eller nått - haha, lite fel ute ;)
Men aja.. I natt har Agnes sovit som en stock! Hade en heldag igår så liten var trött när vi kom hem..
Först var ju den där försäkringssnubben hos oss.. Gick mer smärtfritt än vad jag trodde! Han tyckte vi hade bra försäkringar o verkade ha koll på läget (????).. Så det enda vi gjorde var att förlänga Agnes försäkring + att flytta en av våra gruppförsäkringar till ett annat bolag.. Sen var det över.. :)
Efter det körde vi bort til backen o busade en massa med Arvid, medan en stolt faster fick snusa bebis :) Antar att jag är skyldig henne det - så mkt som jag "snodde" Arvid när han var liten (o nu med för den delen..)! O Agnes verkade inte klaga utan somnade nästan direkt på henne :) Så mysigt!
Sen var även farbror Marcus o farmor Britt där en stund, så Agnes passade på att sova lite på farmor med :) En riktig sömntuta är hon ;)
Ni ska förresten se hur underbart mysig Arvid är med Agnes :) Trodde han skulle vara mer svartsjuk när hon var med, men det är inte så farligt faktiskt - utan han vill bara vara med o mysa med henne.. Sen har han ju inte alltid koll på att han är liiite större än henne, men han är så försiktig så! Riktigt mysigt att se :)
Som igår så la vi henne i hans gamla babaygym medan vi åt, o sen när vi hade ätit så ville ju Arvid ligga jämte o mysa :) De tog några bilder på det som jag hoppas de mailar över till oss.. Så fina :)

Aja, körde hem sen vid 20tiden o bara varvade ner innan sessan somnade.. Sen åt hon vid tolv tiden o sov som en stock till klockan var halv fem innan det var dags att amma igen.. Så en annan har sovit många timmar i natt - lyx!

Idag är Tony med Robin inne i stan.. Han åkte med för att lämna tillbaka bröstpumpen o så.. O även för att köpa en babysitter till sessan :)

Själv har man då gått morgonrundan med Pluto o Agnes själv för första gången!! Gick kalas!! O sen har jag även hunnit med att fixa med tvätt o disk då hon ligger o sover i sitt babygym :)

Nähä.. Vika lite tvätt o sen äta nått tror jag...?

Älskar Agnes o Tony :)

Mina trötta älsklingar <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0