Kalas :)

Japp, igår var vi då på kalas o firade Camilla som fyllde 26år :)
Var jätte trevligt, med goda kakor, trevligt sällskap o en massa snack..
De flesta försvann redan vid sextiden, men jag, Tony, Britt, Marcus, Ing-Marie o Preben var kvar till elva tiden eller nått..
Trodde aldrig jag skulle orka i o m att jag inte lyckats sova nått vidare på dagen heller - men tiden rullade iväg när man väl var där :)
Summa sumarum så var det en jättetrevlig kväll där bla Tony förlorade (2ggr!!) i schack mot Preben, Mattias pratade om att runka(skaka) stenar o en massa annat roligt tjabb ;)

Sov ända till åtta idag med! Så skönt..
I natt drömde jag om förlossning för första gången.. Så vaknade med halvpanik vid femtiden o trodde att vi var inne o det hade börjat o allt sånt man tror när man nyss vaknat - men enda paniken jag upplevde sen var den att jag var så grymt toanödig ;) haha.. Så det var nog därför jag vaknade..

Nu håller älsklingen på att måla de fula gröna dörrarna i groventrén vita o jag plockar o viker tvätt.. Ja, inte just nu då - men jag ska :)
Sen ska vi köra ner o kolla hur tvrummer blir hos mamma o pappa.. Annars är det inga många planer för dagen :)
När man har BF+1 så vågar man inte planera ens vad man ska göra till kvällen för förhoppningsvis så ändras läget snabbt..

Nähä.. Göra lite nytta kanske?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0