Brrrr..

Oj, vad kallt det är i dag! Blir lika förvånad varje gång som frosten och snön kommer.. Kan inte fatta att det bara är 10dagar till jul! Ahhhh.. Panik!!
Tur att man var i väg i lördags och fixade de flesta julklapparna :)
Agnes var hos sin mormor och morfar själv för första gången och det hade gått hur bra som helst :)
Inte för att jag trodde nått annat - men ändå skönt..!
Igår var vi på innebandy hela dagen och hon lyckades smila in sig hos alla på läktaren typ, gullunge :)
Och idag har Sofie och Emma varit här en sväng.. Firade min födelsedag lite i efterskott och jag fick ett jättefint halsband och en blomstergrupp av dem :) Så snälla vänner man har <3

Nähä.. Hinner inte sitta här - kollar ju på Svenska Hjältar Galan på 4:an - typ den enda galan jag kollar på!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0