Dan före dopparedagen!

Ja, då var det bara en ynka dag tills det är dags för julafton! Kan som sagt inte fatta vart tiden tagit vägen?!

Igår så var vi inne i älmhult och lilla sessan fick sin första tur på IKEA - och hon var hur glad och gó som helst hela dagen! Måste varit för att Sofie bar runt på henne - eller för att hon fick se Albin hela tiden ;) De verkade helt frälsta i varandra! Jättesött :)
På kvällen sen blev det bara en massa mys med hela familjen :) Och allt var hur bra som helst tills jag kom på att jag fattat fel/glömt en sak när jag anmälde till försäkringskassan - så fick liiiite mindre pengar än jag räknat med.. Men gick in och ändrade direkt så håller tummarna för att de pengarna dyker upp iaf nästa vecka eller nått - annars får vi hitta en annan lösning.. Men så typiskt mig!! Att det liksom alltid ska vara nått som krabbar?!

Tur man har sin lilla sessa här hemma som lyser upp tillvaron!

Nu har jag precis badat sessan och det verkade vara hur kul som helst! Hon snurrade och sprattlade en hel massa - inte sitta upp och sitta still här inte ;)
Nu har hon somnat en sväng till, och jag sitter här och undrar vad man ska hitta på resten av kvällen.. Borde väl köpt bingolotter till uppesittarkvällen, men palla!
Man vet ju inte om man hinner spela när man är själv med sessan hela kvällen..

Men imorgon är det äntligen jul!! Blir dock inte alls som vi planerat då mina kusiner från skåne blivit sjuka och inte kommer - samt Camilla och Mattias som ligger hemma med halsfluss :/ Inte skoj alls! Håller tummarna för att de får en så bra dag som möjligt iaf..
Så vi är nog hos mamma och de mestadelen av dagen.. Får se om man varit nått snäll ;)

Nähä.. Göra nån nytta kanske? Eller slänga sig vid tvn? Hmmm.. Det sistnämnda låter som min melodi!!

Bjuder på lite bilder från dagen;

Jätteroligt att "hjälpa" mamma byta sängkläder.. :)


Verkar rätt nöjd när det är färdigt med ;)


Kommit på att hon har fötter med ;)


En glad skit :D


Mys med mamma <3


God Jul på er alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0