Ny vecka - nya tag :)

Hallå alla! Hoppas ni har haft en bra helg, det har iaf vi haft :)
I fredags så blev det väldigt lugnt med Idol och mys bara.. Sen på lördagen så jobbade älsklingen dygn så jag och Agnes tillbringade hela dagen med Camilla och Arvid.. En himla massa hästprat och skvaller och mys med barnen hann vi med! Satt och kollade hästannonser lite på skoj med och lyckdes ju givetvis hitta en häst som jag jättegärna hade velat ta hem.. Suck.. Passar inte jättebra just nu.. Hade det varit om ett halvår eller så så hade det varit perfekt! Men men.. Får väl se hur vi gör med det.. Har ju Stalle jag kan rida på nu med :)

Igår var vi nere hos Agnes farmor och träffade hela Tonys syskonskara + barn och respektive och bakade pepparkakor.. Även om jag inte tålde nått så blev det en mysig dag med en massa skratt och stoj ;)
Kvällen sen var betydligt lugnare.. Jag satt och donade med julkorten - hann med 10 st! Och sen kollade vi Jakten på lycka med Will Smith. Har sett den innan men den är ju sååå bra :)

Idag så har vi bara tagit det lugnt jag och Agnes. Tony jobbar 9-21 idag - segt!
Ska snart göra oss iordning och köra ner till Diö för en liten mammaträff i missionskyrkan. Ska bli trevligt :)

Nähä.. Nu ska jag pussa på min underbara dotter som ju fyller 4 månader idag :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0