Pyssel och mys :)

Håller på som en galning med mina kort nu! Tänkte att det kanske är bra att få iväg tackkorten innan det är dags för julkorten :S
Så satt till midnatt igår och klippte och klistrade för att få till det någorlunda - är hyffsat nöjd med resultatet.. Nu väntar jag bara på att korten ska komma så att jag kan klistra in dem och sen skicka korten!
Ok, jag ska väl erkänna att jag bara har gjort hälften av korten än - men tänkte försöka hinna med de sista idag när hon sover.. :)
foto;privat

foto;privat
Korten :)

I eftermiddag ska vi ner till Emma och Albin en stund! Ska bli kul att träffa dem och snacka lite skit :) Sofie kommer också!
 
Nähä.. Ska nog försöka hinna med nått kort nu när hon sover en stund!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ela

Vilka fina kort!!

Min tanke var att vi kanske hade kunnat träffas, men vi kan kanse ta de nästa helg eller nått..



Ska börja riva köket imorn o sen ska Bengan döma så jag funderar på att åka till bror perssons o kolla efter sängstomme.. Sen på kvällen ska vi vara barnvakt åt Nemah :o)..



Men om ni vill så kan vi kolla upp nån tid t nästa helg kanske, så kan vi gratta dig med ;o)..



Puzz o kram

2009-12-04 @ 20:01:00
URL: http://elarecur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0