Sista måndagen år 2009

Nu är det snart nytt år! Dagarna bara rullar på i rasande fart - knappt att man hänger med.
I dag har jag hunnit med en himla massa. Bla städat av hela huset, varit hos hästen, möblerat om i sessans rum och myst en himla massa med sessan givetvis ;)
Sprang omkring och småplockade lite och då låg hon i sitt babygym och tränade lite - sen kollade jag på henne efter ett par minuter för att hon blivit så tyst, men då visade det sig att hon somnat bara så där! Sötunge :)
Så det var bara att lyfta in henne i sängen så nu ligger hon där inne och vilar.. Är väl snart dags för henne att vakna i och för sig!
I natt måste hon varit trött! För igår somnade hon redan vid 20.30 och jag var helt beredd på att gå upp vid 6 som jag fått göra senaste veckorna - men hon sov ända till halv nio! Så jag hann sticka bort till hästen och så, så matade Tony henne när hon vaknade.. Perfekt!

Snart nu så kommer Robin och Lina inom en sväng, de hade varit i stan på mellandags rean.. De frågade om jag ville hänga med - men tyckte vi varit ute och farit så himla mkt nu sista veckorna, så tror att Agnes behöver vara hemma nån dag o bara ta det lugnt :) Vill inte asa in henne där bland massa folk.. Bättre att de får vara hemma..

Nähä.. Nu låter det som om hon är på g att vakna.. Bäst att kolla :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0