Skåneland ;)

Japp, igår var vi då en sväng nere i skåneland - jag, Agnes, pappi och siss. Var lite halt och slask, men inte värre än hemma just där vi var! Nu har då Agnes fått träffa sin gammelfarmor för första gången :)
Var jättemysigt att vara där i ett par timmar och få visa upp min guldklimp!
Var väl rätt slö när vi väl kom hem men lyckades iaf slå in endel paket (med några missöden - blä!) och mysa en himla massa med världens goaste unge <3
Förstår mig inte på folk som bara ska vara ute och ränna hela tiden när man har en sån underbar liten människa här hemma! Vill ju inte missa nått hon gör - eller hennes underbara skratt! Men men.. Alla är vi olika.. Jag gillar att inte ha alldeles för mkt inplanerat just nu, man blir ju bara irriterad när det inte går som man vill, utan vi tar allt i lugnt och behagligt tempo så sessan ska få njuta av all vaken tid och inte känna att mamma och pappa bara stressar rundor ;)
Fint med vinterväder - men själv är man lite nojig med just det kalla vädret! Har hört att barns lungor inte klarar av för kalla temperaturer, och sen kan man ju tänka sig att det blir lite kallt av att bara ligga i en vagn hela tiden.. Men visst - byltar man på dem bra så går säkert det med! Bara jag som är nojig..
 Idag är det ju helt vindstilla - men fruktansvärt kallt - så vi håller oss inomhus! Ska köra ner till Diö när sessan vaknat och baka lussekatter med siss.. Annars blir det nog en lugn dag - vill ju vara pigga och friska till julafton :)

Har slagit in alla paket utom ett - så nu börjar lugnet infinna sig :)

Puss&Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0