Smakprov :)

Idag blev sessan stor ;) Hon fick sin första smakportion!
Potatis med bröstmjölk - riktig gourmémat ju :)
Såg så roligt ut när hon försökte äta likadant som de gör när de ammar - nämnligen genom att göra typ cirklar med tungan.. Funkar inte när man ska äta utan allt hamnar utanför.. Har tyvärr ingen bild att visa då jag glömt kameran hos svärmor - men tog några med mobilen som jag ska försöka fixa att lägga upp på datorn!

 Är helt trött idag, förmodligen för att jag verkligen inte är van att gå upp tidigt! Men idag skulle vi ju in på BVC besök och sen efter det så var det massage för lilla sessan..
Tyvärr hade hon inte gått upp alls så mkt som vi trodde utan det blir förmodligen till att börja ge lite ersättning som tillägg så att hon växer som hon ska! Men det ordnar sig alltid..
Konsigt det här egentligen - från början sa jag att jag bara skulle amma tills hon var 4månader, men nu när man är här och det i så fall är dags att trappa ner så känns det helt vemodigt iaf.. Får se hur jag gör.. Får vi bara upp vikten nu på de två veckorna tills nästa besök så kanske jag fortsätter ett tag till :)

Annars har vi inte gjort så mkt idag. Var inom den nya skiv och barnleksaks-affären. Riktigt fina saker! Massa fina BRIO saker :) Jag gillar ju den svarta serien, men det finns ju likadana med Hello Kitty som är rosa och fina :) Får väl se vad man köper till henne.. Var ju en massa annat fint med - men man vågar knappt köpa nått nu innan jul!
Köpte en sak till julklapp till en annan - men får givetvis lämna tillbaka den då pappa varit och köpt exakt samma sak inne i växjö.. Suck!!
Trodde jag hade fixat en julkapp - men icke!
De enda som är klara är Agnes och Ålle ;) Haha..

Nähä.. Se om man ska ta och slänga sig i soffan lite.. Tony kollar hockey - iofs HV - men ändå trist! Snart är det dock Desperate Houswifes! Gilla ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0