Vinter :)

Nu känner man verkligen att julen är nära? Tror ni det blir en vit vinter? Var väl ett tag sen det var riktigt mkt snö på självaste julafton så det får vi la hålla tummarna för ;)
I dag har vi haft besök av Malin&Tilda. Varit ute och gått och fikat lite! Sååå kul att träffas och se hur barnen växer :) Nu har de ju kommit på varandra så då är det lite roligare..


foto:privat



Agnes ser iofs rätt sur ut, men hon skrattade och jollrade som bara den ;) På den sista bilden så ligger hon och myser med filten och kollar in vad Tilda sysslar med..
Är så kul att följa deras utveckling! Skiljer typ två veckor mellan dem :)

Ikväll blir det nog himla lugnt! Tony jobbar till sju och det enda jag har planerat är att kolla Bonde Söker Fru finalen! Måste ju se vilke de väljer? Å är det bara jag som stör ihjäl mig på Rogers jäkla konstpauser han har HELA tiden? Seriöst så har jag inte hört den mannen säga en hel mening på hela säsongen! Hur svårt kan det vara?
Hmmm..
Kanske får besök av Ela eller mina föräldrar.. Får se hur kvällen artar sig helt enkelt :)
Nähä.. Kolla vidare på alla sidor jag bara måste kolla in!

Testade att sätta lilla sessan i hoppgungan i förrgår och hon verkade tycka det var roligt att bara hänga där! Den är så hög i ryggen att hon får stöd för nacken.. Sen är hon inte så stor att hon hoppar utan hon mest satt där ;)
Hade henne bara där i typ fem minuter men det var roligt :)


Foto: privat


foto:privat

Haha.. Ser alla hennes dubbelhakor ;) Tror hon har gått upp som hon ska med nu! Håller tummarna för att hon i alla fall väger 6kg när vi ska in på extra kontroll på tisdag :) Har ju börjat ge ersättning för att hon ej gått upp som hon skulle - så nu kan vem som helst mata henne - inte bara jag!
Är dock lite ovant att se andra mata just när man ammat och hon varit så beroende av en annan..
Robin fick testa på att mata när vi var hos mamma och pappa i lördags.


foto:privat

Ser väl bra ut ;)

Förresten så tycker jag allt att hon börjar bli lite mer lik mig när jag var liten! Skojskoj!

Nähä.. Se om sessan sover fortfarande så man ska ta tag i att göra nått kanske?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0