Alla hjärtans dag..

Det är det idag.. Inte för att jag har firat nått speciellt, men iaf.. Jag jobbade mellan 8-14 o sen stack jag direkt ner till Älmhult med Camilla  o kollade på lite hästar :) Najs sånt..
Sen hann jag träffa älsklingen tio minuter innan han skulle köra iväg.. Han, Mattias o Marcus skulle på nån thaiboxningssak ikväll - så jag ska fira alla hjärtans dag med Camilla, Arvid o bebisen i magen :D
Helt lagom enligt min mening.. :)
Har precis varit ute med hunden en runda - guuuud vad det är skönt när solen skiner! Allt känns mycket lättare :D

Lättare känns det förresten på alla plan.. Tror allt har redat ut sig med familjen o allt :D
Så imorgon ska mamma hjälpa Tony o mig med tips till huset... Får la se hur det går.. :)

Nähä.. Ska hoppa in i duschen o köra ut till Virestad..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0