En smula irriterad...

Är faktiskt det trots alla rosa moln jag svävar på.. ;)
Nämen fick hem ett brev från det företaget som Telia hyrt in för att laga min mobil o de anser att det inte ska gå på garantin för att det har varit "yttre åverkan".. Så kalaset kommer att gå på en sisådär 2500kr för lagning... Fan!!
Så tror att jag skiter i att laga den utan bara ber dem skicka hem den så att jag kanske kan rädda lite av bilderna jag har på den.. Dumma jag gjorde ju inte det innan jag skickade in den o sen nu efter kom jag på att jag har en massa bilder jag vill sparar.. Varav det viktigaste helt klart är det på de två graviditetstest jag tog när vi fick veta att vi väntar ett litet kärleksbarn...! Dumma, dumma mig... :(
Men ja, så nu håller jag tillgodo med min gamla mobil innan det blir att köpa en ny.. Skit bara att jag hade bundit den gamla.. Men behöver ju iofs ett abonnemang till den nya med så det blir nog bra..


Nähä.. Ska nog ner o se om jag lyckas hitta nått att äta.. Är ju hungrig som vanligt ;)

Hoppas allt är bra med er annars.. Ser ju att ni är endel som läser bloggen - men lite dåligt med kommentarer tycker jag allt ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tok-Sofia

Hej kusin-vitamin!Okej, jag får väl avslöja mig då, jag är en av dina "hemliga" läsare =) Kul att följa allt som händer, speciellt nu när du har något som växer och frodas i din mage. Antar att ni ska till farmor/mormor i helgen?!Jag o Johan åker till Malmö i morgon så vi kan tyvärr inte åka dit.Stor kram från Sofia

2009-02-06 @ 08:10:17
Postat av: Lina

Jag får väl också känna mig träffad, är fruktansvärt dålig på att kommentera :). Men jag ska bättra mig! ;) Kram

2009-02-06 @ 10:09:25
Postat av: Lollo

Grattis igen tycker det är så kul att ni ska ha bebbe...Då blir det samma år vi ska få iaf skojsigt...

Jag har tröttnat på att vara gravid haha men det det gjorde jag redan eftger 3 månaden..det roligaste är ju när den ramlat ut och man få se vad det varit för något som spökat i nne i magen..

Juhani bara suckar nu när man nämner bebis haha...Redan tröttnat på att ha syskon..

Längtar tills det är dags för ridning igen..Är så sugen när man håller på att longera eller leka med han i hagen att bara slänga sig upp på Royals rygg och rida..Men skulle jag försöka nu skulle nog jag inte ens få fötterna från marken asg jag är ju inte speciellt smidig..är bara glad om jag kommer upp från soffan..men bara 5 veckor kvar sen är det dags för hoppningsvis för mig...Hoppas du mår bra..

Massa kramar till dig!!!!

2009-02-06 @ 14:25:26
Postat av: Jenny

Grattis, får man ju säga! =D

Snygg blogg, btw!



Titta in på min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-02-06 @ 14:28:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag och att helgen kommer att bli trevlig :)

Kolla gärna in min fotoblogg

2009-02-06 @ 14:30:53
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0