Feber :(

Vaknade vid fyra i natt av att hela sängen var helt dygnsur av svett.. Mysigt värre liksom.. 38graders feber - o det är mkt för att vara jag :( Så blev till att ringa till jobbet på morgonen o sjukanmäla sig.. Alltid lika trist när man vet att det brukar krångla med att få in nån annan att jobba.. Aja.. Jag tänker inte riskera att det blir värre.. Nu känns det som om febern dalat lite - men det brukar den göra under dagen för att sen smyga sig tillbaka framåt kvällen..
Dagen har hitintills tillbringats i sängen, men var tvungen att skicka svar till de som ska laga mobilen så fick masa mig upp till datorn.. Men ska slänga mig i sängen igen :)
Se hur det känns ikväll om jag vågar jobba imorgon.. Har ju viktigt möte på torsdag så då vill jag inte vara dålig...
Ni kan ju gissa att jag har överdrivet mkt att tänka på :D
Aja, får se hur det blir med den saken...? Vet att det finns några som inte gillar idén... :(

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0