Nervös!!

Är nervös idag..! Vet inte varför för jag vet att allt kommer att gå bra.. Men ändå :P
Mår för övrigt lite bätte idag med.. Har bara ont i luftrören - men det kan jag leva med.. Bara bebisen mår bra :)
Har lånat Marcus dator så om det är massa stavfel är det för att jag inte är van vid knapparna.. Funderar på att köpa ny dator o det lutar åt en bärbar.. Någon som har någon att tipsa om? Vill helst inte lägga alldeles för mkt pengar på detta då man vet att man har en massa saker man kommer att behöva lägga pengar på :) Känns som om tiden bara står stilla angående det.. Vill ju bara börja köpa en massa saker men man är ju lite vidskeplig o vågar ju inte det än.. Går in i vecka 17 idag :) (16+0).. Så det har ändå gått framåt..
Nähä.. Ska duscha o göra mig iordning o se om jag kan lugna ner mig lite..

Önska mig lycka till!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0