Söndagar är bäst!

Fy, vad det är skönt att vara ledig på söndagarna :D Detta är ju egentligen min jobbhelg, men jobbar lite för många timmar i veckan så då får man vara ledig på söndagen.. Himla gott faktiskt.. O idag var det inte lika segt som vanligt för Tony började inte jobba för än vid 13, så vi hann ner en runda till mamma o pappa.. Satt i tre timmar o pratade taktik inför vårt möte med banken :) Massa man ska tänka på ju - så är skönt med en mamma som jobbat på bank o vet vad som kan vara bra att ha med sig.. O en som stöttar en :)
Sen när vi kom hem så gjorde han sig iordning o åkte iväg - medan jag satte igång med att dona lite hemma.. Frostade bland annat av frysen.. Trist! Men fick nästan inte ens in iskubsformerna högst upp - så då är det dags^^
Sen höll jag på med lite olika kalkyler på datorn.. Men där har vi en massa kvar för Tony måste vara med så han ser vad jag gör.. Men förberedde lite.. :)
Sen när jag var ute o busade med Pluto i snön så kom svärmor o frågade om jag inte skulle följa med ut till Virestad :) Så det gjorde jag.. Satt o fikade o busade med busungen i ett par timmar.. Sen hann vi även vara med när han badade innan det var dags att köra hem..
Nu har precis Marcus varit här inne o hjälpt mig ta kort på bostadsrätten som jag har lagt ut till salu :)
Så om någon är intresserad av en fyra hör av er till mig eller håll utkik på blocket där det snart lär dyka upp en annons..



Gårdagen var förresten jättemysig med :)
Åt jättegod mat, busade med världens sötaste unge, kollade melodifestivalen och snackade en hel massa skit! En lite annorlunda alla <3 - dag men helt perfekt!

Nähä.. Tillbaka till tvn - för nu är reklamen slut.. Är ju Gossip Girl :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0