Vecka 16 :)

Oj, vad tiden går fort nu!! Haha.. Även om det är en massa veckor kvar så känns det som om det var igår vi fick den underbara nyheten o så är det liksom mer än 10 veckor sen..
Måste även passa på att gratulera K o A som fick en liten tjej igår! Trodde nästan att ni skulle få fyra ungar om man kollade hur stor magen var.. Skönt att allt gick bra :)
Nähä.. Är som vanligt ledig idag o har ingenting inplanerat! Älsklingen börjar jobba vid 16 o jobbar natten sen, så fram tills dess blir det nog bara en latdag :) Det behöver jag verkligen efter de här långa jobbardagarna jag har haft! Stupade i säng i går när jag kom hem från jobbet...!
Tur man har ett roligt jobb, för det mesta iaf, annars hade man nog inte pallat jobba så länge.. Bara typ 19 veckor till semester o ledighet :) Tiden går undan mina vänner :P

Nähä.. Ta kort på lilla magen o sen slänga i en film kanske?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0