Aj aj aj..

...Så dålig jag är  på att uppdatera :S
Kan väl helt ärligt erkänna att det kommer o går i vågar det där med att vilja skriva i bloggen.. Så alla ni som läser får ha överseende med det :)
Rätt mkt har faktiskt hänt i o m att det varit jul o nyår o så..

Men måste ju bara börja med att berätta vad mina underbara vänner gjorde för mig när jag fyllde år :) Fick inte veta något mer än datum och att jag skulle klä upp mig lite.. Sen började det med att Sofie hämtade mig hemma vid 16 för att vi sedan körde vidare ut till Killeberg för att plocka upp Emma med.. Hade fortfarande ingen aning om vart vi skulle.. Körde ut på E4:an vid älgen och fortsatte ner mot helsingborg - men sen av mot halmstad :) Till slut hamnade vi i båstad.. Hade fortfarande ingen aning om vad vi skulle göra.. Körde in ibland massa lador - o sen visade det sig... -Vi skulle kolla på Sanna, Shirley o Sonja!! Hade jag aldrig kunnat lista ut!! Gillar verkligen alla tre - så detta var en kanonpresent!! Hade lite ångest för att jag mådde illa o inte kunde äta någon mat... Men men :) Alltid lika kul att göra saker med er tjejer!! Uppskattar verkligen detta :)

Firade sen jul lite överallt - först på morgonen med min familj nere på Gemlagatan. Sen vid elva tiden åkte vi ut till Arnanäs för att fira med sambos sida av släkten hemma hos Camilla.. Mkt folk i o m att det var Matthias sida av släkten med :) Där hann vi bara äta o prata endel, med den lugna delen av släkten ;) Innan det var dags att åka vidare.. Jag hem till min familj, kusiner o mormor och sambo till jobbet :( Tråkigt värre.. Aja.. Hade en mysig eftermiddag/kväll hos mamma o de o öppnade en massa paket - fick till o med hjälp av Pluto som tycker det är JÄTTEROLIGT att öppna ALLA paket ;) Rolig den.. :) Sen på natten sov siss o Sabina här :) Skojskoj..

Nyår firade jag för första gången inte i Diö - utan i Killeberg :) Vilket upplyft va ;) Haha.. Var med Sofie&Johan hemma hos Emma&Fredrik.. Var supernajs, med en massa god mat o trevligt spel.. Men tiden gick alldeles för fort :(
O jag var väl inte i toppform.. Sorry för det tjejer... Hoppas ni hade överseende... :)

Aja.. De var en liten sammanfattning av de stora dagarna nu under julen..

Är givetvis en massa andra saker som hänt - men ingenting jag vill berätta om här ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0