Djungel...

Alltså fatta vilken djungel det här är - med allt man ska ha koll på innan lilla bebisen kommer.. Tur att man ändå har nio måndader på sig - även om man längtar ihjäl sig redan :)
Idag har jag haft en mysig dag.. Började med att vi hälsade på Camilla o A i vanlig ordning :) Sen hem o fixa lite mat innan älsklingen skulle köra o jobba.. Låg sedan o slappade vid tvn nån timme :) Skööönt!
Sen ut på långpromenad med pluttisen o efter det badade jag honom :) Han är sååå duktig..!
O nu sitter jag här vid datorn o försöker bli lite klokare på när man ska anmäla att man ska vara mammaledig, hur många dagar man ska ta ut o hur mycket pengar det blir av det.. Vet att det är låååång tid kvar - men palla göra detta sen när våren o sommaren kommer :) Då vill jag bara vara ute o njuta av bebismagen så mycket det bara går.. Så därför passar jag på att plugga in så mycket som möjligt nu innan så står man inte där sen :)
Sen har jag ju Camilla o Emma att rådfråga med :)

Nähä.. Hungrig.. Igen! Känns inte som att jag gör annat än att äta - men det är så det ska vara :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0