Helsingborg, VÄLA o Påarp

Körde en liten sväng ner i de södra delarna av vårt land idag.. Var lite oroliga när vi körde hemifrån vid nio imorse o det regnade en hel massa.. Men det visade sig att vi inte behövde vara oroliga alls..
När vi väl var nere i Helsingborg så sken solen o det var alldeles lagom :)
Var bara en snabbis inne i stan o fixade lite på babyproffsen - fick hem blöjtunnan samt köpte en kudde o så.. Har inte bestämt om vi ska använda den eller om vi höjer sängen istället.. Hur har ni gjort? Ni som har barn alltså :)

Sen körde vi en sväng ut till VÄLA o strosade runt o köpte lite småsaker som två bodies (kunde inte låta bli!), Tony köpte en keps, fotoalbum till alla kort jag ska få tummen ur o ladda hem ;P, fyra pocket böcker till mig :), leksaker till Pluto o sen lite godis :) Hehe.. Unnade mig faktiskt det ;)
Sen inom hemma hos farmor o farfar Bengt där vi satt i nära två timmar o pratade o åt jordgubbar - mums!
Trevligt att träffa dem då man inte gör det alldeles för ofta.. Hade tänkt köra inom kusinerna med, men fick höra att de hade haft öroninflamation i helgen så då vågade jag inte det :S
Sen hem :) Hämtade Pluto som varit hos Marcus, o pratade lite med svärmor o Marcus..

När vi kom hem var det ju bara att packa upp det vi köpt o sen så satte vi oss ute o rensade blåbären som vi fick av pappa igår.. Vi hann även med att sitta en stund o njuta av solen :) Skönt!

Sötaste älsklingen rensar blåbär :)


Magen och jag rensar blåbär ;)

Nu har man då hamnat inne på soffan efter en lång o händelserik dag :)
Ska se om man kan äta nått med kanske..?

Se om det är nått på tv med..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0