Hemma igen :)

Nu har vi kommit hem efter två sköna dagar i Karlshamn :)
Har varit väldigt lugnt då det bara var jag, Tony, Camilla, Mattias, Arvid, Ing-Marie, Preben o Anders i stugan...
Kom ner på morgonen igår o då kom även Gabbe o Lisen med familj - så då åkte vi in till stan o gick på festival området ett par timmar..
Kändes i fötterna efter att man vaggat den rundan kan jag säga ;)
Köpte inte så mkt mer än en jättefin nalleskallra till knytet o älsklingen köpte en snygg t-shirt..
Sen hem o fikade lite innan de andra begav sig hem igen.. Då körde jag o Millan o handlade lite innan det var dags för kvällsmat.. Millan var duktig o slängde ihop jättegoda ägg o glutenfria pannkakor - det ni ;)
Efter det tillbringade vi ungdommar kvällen med kortspel (som vi tjejer dessvärre förlorade.. ) innan det var strax efter halv ett var dags att krypa  ner o sova..
Dagen idag började redan vid halv åtta - bestämde Arvid ;)
Så det var bara att gå upp.. Men var kanonväder så vi kunde sitta ute o äta frukost :)
Sen körde vi tjejer (jag, Millan o Ing-Marie) in till festival området för att gå i ett par inredningsaffärer o Name It :)
Köpte en jätte fin body med hundtass-avtryck på..! Kanon söt! O den funkar till både tjej o kille - bra det!
Tog med oss lite kina/thaimat hem till killarna o så..
Helen hade då även hunnit dyka upp med blåbärspaj - mumma!!
Tog efter maten en runda ner till havet o pojkarna badade medan vi satt o njöt av solen (jag o Arvid njöt av skuggan)..
Sen hem o slappade vid stugan innan jag o älsklingen begav oss hemåt..
Har varit hemma nån timme nu o bara ätit o duschat o myst med Pluto :)
Älskligen sitter o kollar Jägarna - men jag tycker den är läskig :S
Somnar nog snart ända :)


Arvid gör killekill på magen v.38(37+3)


Pluto med magen :)

Imorgon blir det nog lugnt.. Tony skulle måla lite i källaren o jag ska bara handla.. Annars inget :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0