Ingen action än.. :/

Näe, tyvärr har man sovit inatt :P
Iofs bara mellan 00-04 o sen så vaknade man av att man hade en värk.. Sen har det kommit sammandragningar/förvärkar samt värkar med jämna mellanrum hela morgonen.. Men inte mkt mer..!
Kan inte bara vattnet gå??!

Igår var vi nere hos mamma o pappa nästan hela dagen o höll igång för att få igång det mer - men det funkade inte riktigt iaf.. Var ute o gick, spelade en annan sort kubb o spelade på hästarna.. Tony vann 800 :) Första gången han spelade så jag är stolt ;) En annan tippade genom att välja de hästnamnen jag tyckte var häftigast o hade på det sättet 5 rätt = 50kr :) Så jag gick +/- 0 ;) Helt ok.. Var även en sväng på loppis o bara strosade runt..
Sen körde vi nerom svärmor o hälsade på.. Pluto bor hos henne nu i helgen :) Kan säga att han mår som en prins när han är där - men jag saknar han en massa här hemma :/
Men i o m att vi stack mitt i natten i förrgår så är det bäst för han att vara där o inte bli uppstressad av att vi beter oss konstigt..

Men åh, vill bara att det ska hända nått!! Känner ingenting nu - mer än sammandragningarna.. Vet att BM sa att det kan ta flera dagar när man är förstföderska - men gud vad segt!!!

Nähä.. Se om Tony har vaknat.. :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina Wikingsson

Nu får den faktiskt ta och komma! Jag vill ju träffa lilla krabaten! :D

2009-07-26 @ 09:59:59
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0