Jobbig natt :/

Har inte haft en bra natts sömn precis.. Var hos Camilla, Mattias o Arvid o spelade lite kort o åt pizza till klockan var runt 22. Sen var vi så trötta när vi kom hem att vi bara stupade i säng :)
Hela kvällen hade bebisen hållt på att "knöla" runt nere i magen o det var allmänt obehagligt :/ Trodde den kunde lugna ner sig när jag gått o lagt mig - men icke!
Höll på att trycka neråt till den grad att jag nästan trodde bebis skulle ramla ut :P Trycket i sig är väldigt obehagligt o sen så var det även en massa "stickningar" i underlivet som jag inte kännt av innan.. Var iaf massa konstiga saker som hände..? Var uppe på toa en miljon ggr.. Suck..
Men sen ville jag inte ringa förlossningen igen eftersom varken vattnet gått eller värkarna blivit så täta som de vill.. Så avvaktade.. När klockan var 4 så lugnade det faktiskt ner sig o vi lyckades somna en stund.. :)
Men sen vid 7 var det dags igen :/ Har legat kvar i sängen till 10 idag o dragit oss.. Sen spännde magen så mkt att jag hopppade in i duschen o det hjälpte lite iaf.. Har ätit o nu känns det som om det är på g att dra igång igen :) eller :( Vet inte hur jag ska känna..!? Vill ju ha igång det...!

Ska nog ringa förlossningen o se vad de tycker..? Ska det trycka så mkt neråt, spänna i ryggen o ha sammandragningar HELA tiden? De avlöser liksom varandra.. O sen molande värk på det..

Är inte meningen att gnälla - vill ju att det ska sätta fart bara!! Bring me the pain liksom!! ;)

Nähä.. Ringa mamma o hålla henne uppdaterad med kanske?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0