Marknad, IKEA o Ljungby :)

Har hunnit med en massa saker idag :)
Efter den obligatoriska morgonrundan innan det blev för varmt så begav vi oss in till Älmhult jag o älsklingen..
Gick en sväng på marknaden o pratade med mamma o lite så - köpte dock inget.. Inte ens godis (!) ;)
Sen efter det så körde vi till IKEA då vi äntligen bestämt oss för att vi är redo för att köpa säng o skötbord. Givetvis så var sängen slut..! Så vi kom hem med endast ett skötbord därifrån.. :/ Var sådär glad för det kan jag erkänna.. Men de sa att den kommer in på fredag/lördag igen så blir att köra dit en till sväng o då kommer vi nog att passa på att köpa med oss en bäddsoffa till ett av rummen däruppe.. Har ju inget givet "gästrum" utan det kommer att bli ett spelrum o så.. :)

Aja, det blir nog bra! Efter IKEA körde vi sen vidare upp till Ljungby o köpte bilbarnstolen vi kollat på :) Blev en Graco med insats som vi kollat på ett tag.. Tyckte dock att den nya modellen (som vi köpte) kändes lite större o klumpigare än de förra - men är kanske bara lilla jag som inbillar mig..? Eller har nån annan samma åsikt?
Så här ser den iaf ut;

Så fin :)

Sen när vi kom hem så var det meningen att Camilla o Arvid skulle kommit till oss, men vi hörde muller när vi kom hem så ringde o bokade om så att vi åkte hem till dem istället då Camilla är livrädd för åskan..
Var kvar där i tre-fyra timmar till Mattias kom hem från jobbet..
Sen var det bara hem o komma på vad man skulle äte till kvällsmat. Det blev ris o korvstroganoff -mums :)
Efter maten fick Tony o Mattias ett ryck o stack iväg för att fiska lite, skönt väder för det..
O jag hoppade in i duschen o nu tror jag att jag ska parkera mig på soffan o kolla på en film som börjar vid nio.. Har ju varit i farten hela dagen så orkar inte med så mkt mer..
Kan ju säga att mina fötter är äckligt svullna av den här värmen :/
Så här ser iaf magen ut idag;

v.36 (35+0) idag :)

Då tror jag att jag lägger mig på soffan..
Har en massa tråkiga samtal jag måste ringa imorgon.. Blä!! Jäkla FK! Kan det inte bara funka!!?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0