Seg väntan..

Går fortfarande hemma o väntar.. :S
Får nog ställa in mig på att det kommer ta ett par dagar till.. Fast idag känns det mer än det gjorde igår o så.. Så kanske kanske kanske?
Igår var vi nere hos svärmor o träffade Morgans tjej Sofias föräldrar o åt god mat :)
Måste dock fått i mig nått jag inte tålde - för denna natten fick tillbringas på toa o det var inte bebis fel..! Det dumma med att vara överkänslig mot mat.. Suck. Hoppas verkligen att mitt lilla knyte får det lättare i livet o slipper sånt krabb!

Aja.. Idag låg vi o drog oss till halv tio innan det var dags att gå upp :) Vi har passat på de här dagarna när Pluto varit i Diö :) Vilar upp oss nu...
Sen körde vi ner till Diö o älskling hjälpte pappa att måla taket, medan jag åkte med mamma ner till byn för lite ärenden..
Efter det så grillade vi lite korv innan klockan var halv tre o vi tyckte att det var dags att bege sig hemåt för älsklingen skulle passa på att klippa gräset nu när det skulle vara fint i eftermiddag :)
Tog med älsklingshunden hem med :) Saknade han för mkt - o har verkar ju inte bli nån bebis än :/
Själv har man passat på att dammsuga hela huset + bytt alla sängkläder o haft dem ute på vädring :) Älskar att gå o lägga sig i nybäddad säng...!


Borta bra - men hemma bäst tycker Pluto :)

Tycker minsann att det trycker på mer nu.. :) Kanske var bra att dammsuga ;)

Nähä.. Nu ska jag lägga mig o vila en stund. Läsa den nya skvallertidningen som råkade komma med i dagens inhandling ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0