Speleftermiddag/kväll

Åkte ju ner til Gemlagatan för att umågs lite med la familia.
Spelade Alfapet för första gången i mitt liv :) Och kan ju bara säga det att jag o mamma regerade - o siss var dålig förlorare :P Två ggr om till o med!!
Sen fick jag testa på att äta friterad mat för första gången i mitt liv..! Men känns inte som om jag missat nått.. Usch, det var inte alls min smak.. :S
Efter det så kom jag hem lagom till att älsklingen slutat jobba o då satte vi oss o spelade lite schack :)
Han är tydligen obesegrad i det - men jag fick iaf till en lika match.. Även om han vann den första :S

Nähä.. Skulle varit taxi till Robin, Lina, Ia o Martin - men ser ut som att älsklingen kör istället för han tyckte jag skulle få vara hemma o vila.. Får se hur det blir..
Han ligger o kollar Godzilla nu iaf :)

Lite bilder från dagen;








Haha.. Härliga bilder ;)

Nu ska jag lägga mig o försöka se om jag fattar nått av filmen..

Ciao!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: SISS

HärligaSTE bilderna om jag får be! :D

2009-07-03 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0