Tidig morgon

Jaha.. Då sitter man här istället för att ligga jämte älsklingen i den stora varma sängen..
Kan verkligen inte sova! Så drygt!
Aja.. Var iaf en trevlig kväll igår som bestod av en massa räkätande, skratt ang bla Alingsås o Prins Lilian ;) och prat :)
Så var trevligt att träffa familjen i o m att det var en vecka sen sist..
Trodde jag skulle sova länge idag, men har vaknat ett par ggr i natt av sammandragningar/förvärkar - så antingen så tycker magen att de senaste dagarna varit jobbiga eller så kanske det är nått på g?? hmmm.. Tror jag knappt - men man kan ju hoppas ;)
Nähä.. Nu ska jag äta upp mitt päron o kolla på film :)
Se om man lyckas sova några timmar till sen kanske?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0