v.39 (38+0)

Endel av er som blivit oroliga när jag inte uppdaterat här på ett par dagar..
Söta ni är :) Kan ju säga så mkt som att det fortfarande inte kommit nån liten bebis hos oss.. Den får allt stanna lite till ;)
Har varit igång alldeles för mkt så känner att jag inte haft nån ork när jag väl satt mig ner..
Ska försöka skärpa mig o ta det lugnt nu sista tiden..
Igår var vi hos BM o det visade sig att jag hade protein i urinet  o lite för högt blodtryck :/ Detta kan ju vara ett tecken på havandeskapsförgiftning o de tar de inte lätt på utan jag har fått en ny tid imorgon förmiddag.. Fick även med mig test hem som jag tagit idag o jag ligger fortfarande lite dåligt till där :( Men det är nog ingen fara!
Har ju som sagt hållt på för mkt istället för att vila så får kanske skylla mig själv lite.. Det enda de sagt att jag ska göra nu är att vila - så har tagit det lugnt i eftermiddag.. I morse gjorde jag klart den sista saften o gjorde storkok med köttfärssås o lite wook o sånt som kan vara skönt att ha hemma sen när knytet vårt kommit hem :)
Mamma, pappa o Britt var här igår o då rensade vi runt alla buskar på exra tomten o plockade av alla bär - därav all saftning jag fått göra :)

Pluto hjälpte till o grävde hål :)

Ett par från vår föräldragrupp fick en liten dotter igår :) Så nu längtar man inte mindre precis :)

Nähä.. Ska se om man kan slänga ihop nått att äta  - älsklingen ser ut att ha gett upp så blir väl en annan som får fixa till nått.. :/ Suck..

Pus&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0