v.39(38+1)

Hej hopp!
Här händer det saker ska ni veta :) Nej - ingen bebis än ;)
Men var ju inne hos bm på extrakontroll idag då det var protein i urinet i förrgår o blodtrycket var lite för högt..
Men allt såg bra ut nu - hade spår av protein så hon skickade iväg urinet på odling för att vara riktigt säker på att jag inte har nån infektion som är skadlig för mig o knytet.. Så skönt!
Sen passade hon även på att göra en extra undersökning när jag ändå var inne :) Berättade nämlingen för henne (är ju inte min "vanliga" bm) att jag inte sovit så bra de sista nätterna utan haft dels ont i höfterna o dels mer förvärkar än jag brukar :/ Så då ville hon göra undersökningen bara för att kolla så att allt stod rätt till :)
Hjärtljuden låg nu på 142slag o den har sjunkit ner mer o ligger endast ruckbar nu :) Så det är förmodligen därför jag haft ont i höfterna - den har ju "kasat" ner :)
Sen kollade hon livmodertappen! O det var jag inte beredd på att hon skulle göra..! Så blev liiite chockad när hon sa till mig att ta av mig byxorna med.. haha.. De kollar nämnligen inte det annars.. ;)
Men det var ingen fara när hon väl höll på sen..
Hade endast 2cm kvar på tappen o hon tror därför att det kan komma en liten bebis i helgen om det fortsätter i samma tempo!! Men visst - de säger ju att de inte kan lova till 100% så vi fick en tid nästa torsdag  - men men.. :)


Magen idag :) Syns kanske inte jättebra.. Men den har sjunkit en bit! Skönt!

Så ni kan ju gissa om man känner sig nervös o stirrig o glad nu!!

Så måååååste jag ta det lugnt!! Vila upp mig.. Så ska lägga mig på soffan o kolla film.. :)
Ska ju ändå ösregna hela dagen... Trist väder för Pluto som bara får vara inne.. :/

Förresten - gissa gärna vad ni tror vi får :) O när.. :) Så roligt!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina Wikingsson

Det är ingen som behöver gissa Malin - jag kan nämligen berätta att det är en liten flicka. :)

Men vad spännande att hon(!) kan komma redan i helgen. Jag längtar!!!! Kram!

2009-07-23 @ 17:55:02
URL: http://linawikingsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tror en pojke på måndag :P

2009-07-23 @ 20:41:07
Postat av: Zarah

Hej Donnan! :)

Jag är lite osäker på könet där, men verkar faktiskt vara en liten tös och jag tror hon kommer på Söndag ;) hihi! Håller tummarna, kram kram !

2009-07-23 @ 22:22:14
Postat av: Ela

Tror de blir en lite gosse någon gång under helgen..

Imorgon, lördag tror jag..



Håller tummarna att allt går bra för er alla tre..



KRam kram

2009-07-24 @ 18:07:54
URL: http://elarecur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0