v.40 (39+0)

Ja, då har man kommit in i den "sista" graviditetsveckan :) Visst - går man över tiden så blir det ju inte det, men ska man utgå från hur det "ska vara" så är det ju sista :)
O i natt har jag sovit som en prinsessa.. :/ Grrr.. Blir så irriterad! Kan det inte bara sätta fart?
Idag är den dagen vi fick som BF från början - o den dagen jag har gissat själv på att det ska komma ett litet knyte till oss... Så jag håller tummarna för fullt här hemma :)
Mår superilla idag o vet inte om det kan vara ett tecken? Trodde det var för att jag var hungrig- men har ätit o det har inte hjälpt.. :/

Aja.. Får se vad som händer idag..? Siss kom ju hem från götet igår så kanske får åka ner o säga hej :)

Nähä.. Ska bort o pussa lite på älsklingen som ser uttråkad ut ;)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0