Växjö o kräftor :)

Dagen idag började med att man blev väckt av pappi som ringde vid halv nio (!) o frågade om vi skulle hänga med till växjö då de skulle köpa färg.. Ja, vi hade ju inte mkt annat planerat så det var bara att gå upp o duscha o äta lite frukost innan det var dags att köra iväg..
Var med som smakråd o vi hittade tapet + färg till både allrum o tv- rum :) Blir nog kalasfint tror jag!! Pappa hade så bråttom hem sen för att han ville hinna börja idag då de ska åka iväg över helgen ju..
Åt lite mat på Akropolis innan vi körde hemåt med.. Sen så blev det hållet om Alvesta o en liten glass slank med ner ;) Inte äckligt alls vill jag lova!!

Fick förresten veta att ett par bekantas hus brunnit ner i början av veckan - o då de med väntar barn så lider jag med dem!! Fy vad hemskt! Nu klarade ju de sig ut ur huset o så.. Men ändå..! Alla minnen o saker o sånt. Usch!!

Nähä.. Ikväll blir det tydligen lite kräftätning hos mammi o pappi.. Men då älskling inte äter kräftor o jag typ bara tål att äta två (Suck!!!) så får vi väl grilla eller nått.. Gott det med ;)

Ska slänga mig på soffan o vila lite.. Älsklingen ligger redan o halvsover så ska göra honom sällskap...

Bebis sparkar förresten på för fulla muggar i dag med.. 4dagar till BF :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0