Växjö

Idag efter att vi hjälpt Camilla med hästen så bar det då av till växjö. Meningen var att vi skulle hämta hem det där startpaketet man kan hämta ut hos Babyproffsen - men det var givetvis slut o kom inte på två veckor :/
Så får se om vi gör nån utflykt till nån annan stad o fixar det där.. För två veckor vet jag inte om jag vill vänta..!
Sen åkte vi o kollade hammocken, men den kom inte hem förrän nästa vecka - så nu ska vi försöka hitta nått släp eller nått som vi kan ta den i för den var så stor :)
Sen tog vi en runda inom apoteket o köpte med lite krämer o sånt som kan vara bra att ha hemma :)
O efter en låååång shoppingrunda inne på city gross, där vi träffat Lollo, så bar det av hemåt..!
Kan säga att jag var seg som tusan när vi kom hem, men är samtidigt nöjd med inköpen..

Hittade ett jättefint babygym med mumintrollen som vi inte kunde låta bli att köpa!

O sen när vi kom hem så skruvade älsklingen ihop barnsängen, så nu står den klar med ;)
Ska tvätta av lakan o så innan man ger sig på att bädda... Men så mysigt att bara gå in i det rummet o kolla :)

Nähä.. Nu är det unga mödrar på tv, så det ska jag kolla på...

Puss&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0