Åska kanske?

Hade behövt det iaf.. Har sån skallebank o tror att det var lite därför som jag sov illa inatt.. Så hoppas att det åskar loss lite - men det verkar tyvärr inte som det :(
Aja.. Idag har man träffat Jessi då :D Är nog ett år sen sist eller nått.. Satt o tog en fika på Hartmans o pratade en massa strunt i 1½timme innan det var dags att köra inom maxi o köpa lite saker som vi inte har på Linnéhallen.. Segt..
Körde inom svärmor sen med o pratade skit med henne o Marcus i nån timme innan jag kände att det var dags att bege sig hem.
Nu håller älsklingen o David på att sota pannan, o vi har precis fikat. Vi hade planer på att grilla ikväll men ska se om jag kan övertala älsklingen om att göra det en annan dag för jag känner att jag kommer somna innan den maten blir klar :S
Imorgon är det då sista schemalagda jobbdagen (förmodligen iaf). Jobbar 8-12.30 sen ska vi till barnmorskan igen :D Nu är det tätare kontroller så vi kommer gå med två veckors intervaller istället för fyra.. Känns konstigt!
Nu håller vi bara tummarna för att havandeskapsomprövningen går igenom - värsta scenariot är ju att man får leva på halv havandeskapspenning i två månader, men det klarar vi ut.. Är inte värt att gå till jobbet o ha ont.. Ingen som tackar mig för det sen precis ;)

Magen idag :) Vecka 32(31+2).. Inte konstigt man har ont i ryggen kanske.. ;P


Nähä.. Se om de börjar bli klara eller om man ska slänga sig på soffan...?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vilken söt mage du börjar fååå! Och stor! :D

2009-06-04 @ 18:51:52
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Lina

2009-06-05 @ 10:51:20
Postat av: Lina

Åh Malin du är så fin i din stora mage :)

2009-06-05 @ 10:52:18
URL: http://linawikigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0