Emma o Albin :)

Idag har man då äntligen fått träffa lille Albin :) Har varit en massa som kommit ivägen så har har ju hunnit bli hela 7 veckor(!).. Var nästan rädd att bodysarna jag köpt från mig o Tony skulle vara för små - men de var i stl 62 så de passar ett tag till iaf :)
Men gud vad underbart söt han är! Man kan verkligen bara stå o kolla på barn när de är så små! Har en massa konstiga ryck o rörelser för sig som är helt bedårande ;)
Man längtar ju inte mindre nu efter man varit där..

Satt ett par timmat o pratade med Emma o Sofie innan vi begav oss hemåt o kom lagom till åskan slog till..
Så eftermiddagen tillbringades inne.. Läste lite o sen fick jag ett ryck o började fixa med barnkläderna :)
Ska ju tvätta igenom allt - så packade upp det som inte var uppackat o sorterade efter grader o färg o så.. Så nu är det bara att ta tag i det när man orkar :P

Blir inget med det imorgon dock, för då tänkte vi ta en sväng ner till Älmhult. Har läst att det var marknad - o sen tänkte vi faktiskt köra inom IKEA o köpa sängen o skötbordet - så har man det hemma iaf :)
O om jag orkar med det så kör vi upp till Ljungby o köper bilbarnstolen med.. Får se lite..
Har börjat få en massa sammandragningar o sen typ förvärkar som känns som mensvärkar :S Vet inte riktigt vad jag ska tro...?
Går säkert över tiden med tre veckor - men segt att det ska hålla på redan...!
Igår hade jag så ont att jag inte ens vågade ge mig p

Men idag känns det hur bra som helst :) En massa hickande o sparkande kan jag lova ;)

Nähä.. Nu låter det som om åskan är på g tillbaka - suck!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0