Ingen sömn.. :(

Näe, det var inte mkt av den varan detta dygnet.. Suck!
Sov tre timmar natten till i dag.. Så störigt!
Gick o la oss rätt sent o när vi låg i sängen så började knytet i magen att sparka på älsklingens kommando ;)
Lite häftigt iofs. Men inte roligt när det fortsatte halva natten.. Vanligtvis slutar h*n sparka om jag ligger på sidan med en massa kuddar som stöd för magen o knäna o så - men inte i natt!
Somna iaf efter mkt om o men, men vaknade vid tre igen! Sen var det helt omöjligt att somna om kan jag säga..!
Låg o vände o vred på mig till klockan väl var åtta o då gick jag upp o började förberede inför besöket vi skulle få kl 10 :)
Gjorde iordning äppelpaj o småploclkade lite - o huxflux så var kl10 o de var här!
De som kom idag var Nina, Jonas, Ewa o mormor.. Gick husesyn o tror att vi fick godkänt ;)
Sen kom även Millan o Arvid en sväng.. Satt ute i det fina vädret o fikade o pratade en hel massa om allt o inget..
Vid 12 fick älsklingen sen köra iväg o jobba, men vi satt kvar en stund till innan de andra med begav sig hemåt..


Nina-kusin o hennes Jonas :) Så här glada var de för att de fick träffa mig idag med ;)


Sötaste Arvid smilar in sig hos Ewa ;)

Då stack jag med till jobbet en stund! Trodde det skulle gå snabbt, men fick vara kvar i tre timmar! Så när jag väl kom hem var jag trött kan jag lova.. Plockade upp det jag handlat inför fredag - o tyckte att det var dags att jag skulle vila en stund.. Men tror ni jag lyckats sova nått alls nu i eftermiddag - nehej då! Så är trött, tjurig o har ont i ryggen..
Ska gå en runda o försöka få upp humöret innan älsklingen kommer hem - så han slipper ha en tjurig gravidflickvän här hemma ;)
Blev frågad om jag ville jobba imorgon med för de tror de blir mkt folk, men jag sa faktiskt nej efter att ha funderat en stund.. För jag skulle i så fall ha haft andra eller tredje kassan - vilket innebär mkt spring o så.. O ska jag vara ärlig så har jag redan rätt mkt sammadragningar o sen har jag även haft lite försvärkar  - så vill inte stressa utan bara ta det lugnt nu känner jag.. :) Vad vuxet av mig ;)
Så imorgon blir nog rätt lugnt.. Kommer väl vara trött bara för att jag sovit kasst i natt.. Men annars inga planer..
Millan får hem hästen på kvällen, så går väl bort dit o inspekterar :)

Nähä.. Ut i det fina vädret!

Puss&Kram

ps. ska ta tag i att fota lite här hemma med så ni får se vårt fina hus :) kommer ju att ha tid med det tror jag..? ds

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vi var snarare glada för att vi fick fika och att vi fick leka lite med Pluto.. inte för att vi fick träffa dig! :) Pusss! Glad midsommar!

2009-06-19 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0