Jobb o bullbak :)

Ungefär så har min dag sett ut :)
Sov såååå illa i natt så ni anar inte! Fattar inte att det ska vara omöjligt att somna fast man är så trött att ögonen går i kors! Var varmt o knytet hade gympapass i magen så var totalt att sova.. Sen när jag efter mkt om o men lyckats sova si så där 5 minuter - då tyckte min käre hund att det var dags att hitta på lite hyss, så då vaknar man av att han river ut kattens vatten (rör inte maten som står jämte, men typ "leker" med vattenskålen.. grrr...)! Älsklingen hör inget! Inte ens att jag klampar upp o skäller på hunden innan jag klampar tillbaka till min mkt varma säng.. Usch!
Segt..! Men han verkar ha sovit bra iaf :) Snarkat som attan jämte mig i sängen.. Får väl passa på att låta honom sova mkt nu - blir snart andra bullar :P

Sen vaknade jag iaf en timme innan jag hade tänkt gå upp.. Suck liksom!
Men men.. Gjorde mig iordning o var på jobbet vid åtta som planerat..
Redo för jobb!

Hjälpte Mickan att fixa skyltar o annat.. Höll på att slå ihjäl mig själv när jag verkligen inte kom på vad jag gjorde för fel för extrapriset funkade inte! Blev tvungen att ringa chefen som är på semester - o sen direkt när jag ringt så kom jag ju givetvis på vad jag gjort för fel :S
Aja.. Det ordnade upp sig.. O gud vad jag är glad att jag inte jobbar mer än jag gör just nu :)
Så skönt!

Sen när jag handlat så körde jag hem, åt mat o började baka bullar :) Fick ett ryck som vanligt :)


Mmmmm....

Som siss sa när hon ringde; Du bakar ALLTID Malin.. heheh.. Ja det stämmer nog :)

Aja.. Passade på att städa ur garderoberna i hallen med.. Så nu ser man faktiskt vad där är för nått + att vi får in lite mer saker som kan vara bra att ha nära tillhands sen när knytet kommit :)

Nähä.. Nu har jag tänkt att slänga mig på soffan o kolla Top Model :D
Tycker jag förtjänar det efter två dagar med städning, bakning o jobb..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0